Liviashop

Tedd egyenesbe!

Avagy a LIVIA Hajegyenesítő fésű

2021. december 10. - Liviashop

Soha életemben nem voltam az a különösebben hajformázó típusú nő.

Értem ezalatt azt, hogy a mai napig nem tudom megkülönböztetni a hajvasalót a kúpvastól, a hajkreppelőt a hajgöndörítőtől és a többi kütyüt egymástól.

Hajviseletem egyenes arányosságban áll a hajam állapotával: hétfőn reggel kiengedve szállnak a hosszú loknik, kedd reggel már egy pici száraz sampon segít a helyzeten. Szerdára már összecopfozom hosszú hajamat és csütörtök- pénteken pedig szintén a lófaroké a főszerep.

Talán lustaság? Vagy a hajformázási eszközök ismeretének hiánya? Vagy mindkettő?

img_2830-980x980-3.jpg

Egy biztos, mindig is túlságosan féltettem a hajam ahhoz, hogy bármiféle eszközt kipróbáljak rajta!

Mindezek végett érthető, hogy tartottam a Livia Elektromos hajegyenesítő fésűvel való első találkozásomtól.

A fésülködést és a hajegyenesítést teszik egyszerre lehetővé a kerámia bevonattal ellátott sörték, amelyek hajkímélő 3D technológiával vannak kialakítva. 80-230 °-ig lehet állítani a készülék hőfokát, tetszés szerint.

Én 180 °-on kezdtem, majd szép lassan emeltem a hőfokot 220 °-ig.

Kisebb loknikat választottam le a hajam egészének tömegéből és ezeket két-három alkalommal egymás után fésültem át lassan és óvatosan a készülékkel.

Bár nem néztem az órát de nyolc-tíz percnél nem lehetett több a termék használata.

Mérete és súlya lehetővé teszi, hogy akár utazásokra is magunkkal vigyük.

img_2847-980x980-2.jpg

Sima és fényes hajkorona lett a jutalmam és úgy érzem, gyorsan összebarátkoztunk mi ketten!

Mára már elmondhatom, hogy én is azon nők közé tartozom, akik könnyedén és mindenféle félelem nélkül dolgoznak meg a szép és ápolt frizurájukért!

Jó tanács: bontó fésű segítségével ajánlott a hajat teljes egészében átfésülni, mielőtt használjuk a készüléket!

A terméket itt érheted el:
https://www.liviashop.hu/livia-elektromos-hajegyenesito-fesu-562

A bejegyzés trackback címe:

https://liviashop.blog.hu/api/trackback/id/tr3516780052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása